Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Το Ίδρυμα Gates ελέγχει τα media μέσω μαζικών επιχορηγήσεων σε δημοσιογράφους


(NaturalNews) Οι περισσότεροι μεγάλες εφημερίδες και τα μέσα ενημέρωσης στον κόσμο, ανήκουν σε μια χούφτα πολυεθνικών κολοσσιαίων εταιριών, οι οποίες από κοινού ελέγχουν το περιεχόμενο το τι προσφέρεται στις μάζες. Ωστόσο, μια πρόσφατη έκθεση στο The Seattle Times θέτει το ερώτημα της επιρροής που έχει στα μέσα ενημέρωσης το πιο ισχυρό ίδρυμα του κόσμου, το ‘Bill & Melinda Gates Foundation’ (BMGF). Το ίδρυμα δωρίζει δισεκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο για να χρηματοδοτήσει προγράμματα «υπεράσπισης και πολιτικής» ("advocacy and policy" programs), καθώς και μεγάλο μέρος των χρημάτων καταλήγει να είναι κατανεμημένα ως άμεσες πληρωμές προς τα μέσα μαζικής ενημέρωσης που υποστηρίζουν τα συμφέροντα του ιδρύματος.

Αν και πολλά από όσα το BMGF κάνει και λέει είναι τυλιγμένα σε μία ‘φιλανθρωπική γλώσσα’ και ρητορική ‘επίλυσης προβλημάτων’, πολλές από τις πολιτικές του, συμπεριλαμβανομένης της υποστήριξης του μαζικού εμβολιασμού και των γενετικά τροποποιημένων (μεταλλαγμένων) τροφών (GMO), παρουσιάζει μια σαφή σύγκρουση συμφερόντων όταν τα δολάρια του ιδρύματος μπερδεύονται στην - υποτίθεται - «αμερόληπτη δημοσιογραφία». Και πολλοί τώρα ερευνούν τον τρόπο που οι εν λόγω αποδόσεις επηρεάζουν δραστικά τα μέσα μαζικής ενημέρωσης στον χειρισμό σημαντικών και αμφιλεγόμενων ζητημάτων.


Σύμφωνα με την έκθεση του Seattle Times, το
BMGF δωρίζει εκατομμύρια κάθε χρόνο σε μεγάλα media groups, όπως το κανάλι ABC, οι εφημερίδες The Guardian, The New York Times, PBS, και ακόμη και το Seattle Times. Το BMGF ξοδεύει επίσης εκατομμύρια δολάρια για την κατάρτιση των δημοσιογράφων για το πώς να συνηγορούν υπέρ των συμφερόντων του ιδρύματος και να τα παρουσιάζουν κατά τέτοιο τρόπο ώστε να προωθείται η ατζέντα του ιδρύματος. Έτσι, αντί να παρουσιάζουν ειδήσεις, πολλοί χρηματοδοτούμενοι από το BMGF δημοσιογράφοι τώρα προσεκτικά διατυπώνουν θέσεις του BMFG, απευθυνόμενοι στους τηλεθεατές και τους αναγνώστες.

Ορισμένοι αναγνώστες μπορεί να σκέφτεται, είναι πράγματι τόσο κακό να υποστηρίζουν προγράμματα που συμβάλουν στην ‘ευαισθητοποίηση για την παγκόσμια φτώχεια και τις ασθένειες’, και να παρουσιάζουν ιδέες για το πώς θα λυθούν αυτά τα προβλήματα; Λοιπόν, σχετικά με την ανοιχτή θεώρηση του BMGF για την διάδοση των εμβολιασμών στα αναπτυσσόμενα έθνη, για παράδειγμα, ο Bill Gates στα τέλη του περασμένου έτους, εξήγησε πως η ατζέντα του εμβολιασμού αποτελεί μέρος ενός συνολικού σχεδίου για τη μείωση του παγκόσμιου πληθυσμού (http://www.naturalnews.com/029911_v. ..). Το γεγονός αυτό από μόνο του καταδεικνύει ότι οι στόχοι BMGF δεν είναι τόσο ‘αγαθοί’.

Σχετικό βίντεο:

Έπειτα, υπάρχει η προώθηση από το BMGF των GMO, και η στενή συμμαχία του με τη γιγαντιαία βιοτεχνολογία Monsanto. Το BMGF έχει συμμαχήσει με τη Monsanto, σε πολλές περιπτώσεις, όπως πρόσφατα της αγοράς 500.000 αποθεμάτων σε πειραματικό εμβόλιο νανοτεχνολογίας της Monsanto, την υποστήριξη της ανάπτυξης των γενετικά τροποποιημένων κουνουπιών (http://www.naturalnews.com/030940_B ...), και των προσπαθειών χρηματοδότησης για τη διάδοση των σπόρων GM της Monsanto προς σπορά σε ολόκληρη την Αφρική για την επίλυση, υποτίθεται, της πείνας και του λιμού (http://www.naturalnews.com/029071_B ...).

Μιλώντας στους Times σχετικά με την επιρροή του BMGF στα ΜΜΕ, ο Mark Miller, καθηγητής των μέσων μαζικής ενημέρωσης, του πολιτισμού και των επικοινωνιών στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης, λέει ότι το BMGF δείχνει ότι καθαρά προσπαθεί να λύσει τα προβλήματα του κόσμου μέσα από ένα ανοικτό φόρουμ συζήτησης μέσω του μέσων μαζικής ενημέρωσης.

«Εμείς δεν έχουμε να κάνουμε με ένα ζωντανό παιχνίδι μεταξύ παικτών», τόνισε. "Έχουμε να κάνουμε με μια γιγαντιαία επιχείρηση ... που φαίνεται να είναι πολύ εξειδικευμένη στην προώθηση της ατζέντας της."

Πηγές άρθρου από ΕΔΩ

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: